Breaking News
Loading...

A. Kadir Bilgin Şiirleri - BİR SEVDA TÜRKÜSÜ Şiiri

06:22

BİR SEVDA TÜRKÜSÜ

Şiire Yorum Yapın
Sokul yanıma, 
çığlıklar dolarken kentin sokaklarına 
yirmidört ayar yankılar düşer dağlardan. 
Üşürüm kar giyinmiş ağaçlar gibi 
sımsıkı tut ellerimi 
ki, 
bir kır çiçeği 
korkusuzluğuna ulaşayım. 
Tuz ekmek ve şarap kadar kutsal, 
okunması düşlenen bir kitabın 
el değmemiş koyakları kadar gizemli, 
sevdaya ait ne varsa içimde 
sırtımda taşıyorum akşamları. 
Rüzgarın baştan çıkarıcı çağrısına kapılıp 
ipini koparan uçurtma gibi 
çılgın olmak istiyorum, 
bu yüzden, 
görmüyor musun kollarım 
sana uzanıyor savaş alanının 
tam ortasından 
Peşimde kanıma susamış canavarlar var, 
gecenin sabaha yakın olan kısmında 
çalı ol 
yapraklarının arasına al beni, 
dikenlerin batmasın ama. 
Çocuklar kadar berrak pınarlar 
olsun avuçlarında, 
bir yudum içtiğimde 
ay kanatlarını tak 
gözlerime gözlerinle 
yak beni yüreğindeki ateşle. 
Karınca gölgesi olsan bir öğle üstü, 
uyusam uykuların en derininde, 
mermer yontular görsem düşümde, 
kılıfından çıkarsam ölümü 
rasgele öpsem ağustos gibi yanan göğsünden, 
uyandığımda sen yoksan 
haykırsam, haykırsam, haykırsam...
Yazar : A. KADİR BİLGİN

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer